Zoeken in deze blog

zaterdag 26 februari 2011

Om mij wat beter te leren kennen (8)

Lok of pony
Omdat ik nu zelf een pony heb en er helemaal gek van wordt! Vooral als je net als ik een kruinte daar hebt zitten, wat de meesten ook hebben.

Los of vast
Los kan ontzetten mooi zijn, maar bij 'moeilijk' haar is vast een mooie oplossing, daarbij plakt het niet aan je lipglos vast als het waait of plakt het aan je voorhoofd vast tijdens het sporten, haha. Maar dan gaan we natuurlijk wel voor een leuke updo en niet voor een ponytail!

Regen of zonneschijn
Dit lijkt me duidelijk, ik ben een echte zonneaanbidster!

Zomer of winter
Dit is duidelijk af te leiden van mijn voriga antwoord.

Herfst of lente
Omdat de bloemetjes dan weer bloeien en de lammetjes rondhuppelen in de wei... zucht...

Xxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten