Zoeken in deze blog

vrijdag 11 maart 2011

Wat zit er in jouw lunchbox?

Ik ben een ontzettende kook-gek. Maar eten mee naar school nemen wordt toch al gauw iets simpels. Nu heb ik daar nog niet echt leuke en creatieve ideeen in gevonde. Nu vond ik op de blog http://cherryfizz.nl/ ontzettend leuke lunchboxes van haar zoontje. Ik ben erg benieuwd wat jullie meenemen naar school! Maak eens een foto van je lunchbox en stuur deze naar simone.groen@hotmail.com en de origineelste lunchboxes komen natuurlijk in mijn blog. Inspireer mij!
Xxx

2 opmerkingen:

  1. oooooh,,zucht kwijl..kan diegene ook mijn lunch samenstellen?mjammie!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ja lekker he! krijg je zoveel inspiratie van!
    Dan is het echt een feestje om je lunchbox open te maken. Maar ik wil meer inspiratie! haha.

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen