Zoeken in deze blog

zondag 13 maart 2011

What did we eat this week? Week 4

Maandag
Groentepannetje met krieltjes, broccoli, sperziebonen en courgette en een gevulde vegetarische schnitzel met philadelphia.

Dinsdag
Roti, dit eet je door de pannenkoekjes met je vingers af te scheuren en de vulling met deze stukjes te pakken. Niet in de wrap rollen dus!

Woensdag
Kip Madras.

Donderdag
Groene tagliatelle met een saus van spinazie,tomaten en vegetarische ham en geraspte kaas.

Vrijdag
Groene tagliatelle met een saus van spinazie, tomaten, creme fraiche, geraspte kaas en vegetarische ham met een salade van ijsbergsla, komkommer, geraspte kaas en mosterd-dressing. Deze maaltijd was een 'prutje' van kliekjes maar was erg lekker! Ik ga het zeker nog een keer maken en dan maak ik er een recept van. Ik was helaas vergeten om foto's te maken.

Zaterdag
Een wit afbakpistoletje en een kommetje champignonsoep ( zonder de champignons, want ik hou niet van de structuur, haha ).

Zondag
Gekookte aardappelen met piccalilly, sperziebonen en een vegetarische schnitzel.

Voor de volgende keer beloof ik meer foto's!

Xxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten