Zoeken in deze blog

vrijdag 16 september 2011

Vakantie deel 1

Dit was op een plein in Dijon.
De fonteinen waren een heerlijke verkoeling ter compensatie van het warme weer ( 37 graden )
Dit was in een kerk in Dijon.
De reden dat ik zo kijk is dat ik graag wilde shoppen en de omgeving wilde verkennen, maar mijn ouders iedere 5 minuten wilden gaan zitten. ;-)
Volgens mij is Frank ( mijn broertje ) het met mij eens zo te zien, haha.
Toch is het een hele leuke dag geworden!
En prachtige vlinder die ik volgens mij niet eerder gezien heb.
Deze foto is gemaakt in Cassis, ons door vrienden aangeraden.
Wat ik altijd mis in Frankrijk is het wandelen langs de boulevard, dit geeft mij echt het ultieme vakantiegevoel.
Blijkbaar had ik het mis, want ook hier was dus een boulevard met alles erop en eraan.
Van terrasjes en winkeltjes tot leuke vissersbootjes.
Hele verse vis, aaah! Haha.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten