Zoeken in deze blog

zondag 13 februari 2011

NOTD Luipaardprint

Ik maak er gelijk maar een How To van ;-)
Dit zijn de producten die ik gebruikt heb:
  • Bokkenpootje
  • Dottingtool
  • Essence nail polish corrector pencil
  • Wat oude nagellakjes in geel en 2 kleuren bruin, hier kun je dus ook beter een nieuwere nagellak voor gebruiken. Ik heb dit niet gedaan omdat dit voor mij ook een experiment was en ik natuurlijk ook mijn oude nagellakjes op wil maken ;-)
  • Nagellakverdunner, om die oude nagellakjes uberhaupt nog te kunnen gebruiken, omdat ze na een tijdje nogal dik worden.
  • Sponsje
  • Golden Rose base coat
  • Golden Rose top coat
  • Golden Rose quick dry spray
  • Zwarte acryl verf

Begin met een base coat.
Lak de bovenkant van je nagel met geel en maak er een overloopje van door met een sponsje de onderkant te deppen.













Doe hetzelfde met de bruine nagellak.
















In de tweede nagellak zat helaas weinig pigment, dus bij mij zie je helaas de vlekjes die ik met de dikke kant van de dottingtool heb gezet niet. Zet ongeveer 4 punten op 1 nagel.
Omlijn deze punten met zwarte acryl door met de dunne kant van de dottingtool er puntjes omheen te zetten. Ik doe meestal 2 puntjes aan 1 kant en 3 puntjes aan de andere kant.
Laat goed drogen!
Doe er een goede laag topcoat overheen en spray dan de quick dry spray erover. Masser dit goed in en klaar ben je!
Xxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten