Zoeken in deze blog

zondag 13 februari 2011

Om mij wat beter te leren kennen (2)

Sjaals of hoedjes
Omdat ik geen hoedenhoofd heb en daarbij zit dat me de hele dag in de weg, vooral als het warm is.

Oorknopjes of oorhangers
Omdat je anders al snel teveel draagt bij bijvoorbeeld een printje, oorknopjes zijn wat neutraler, al draag ik oorhangers ook vaak. Want deze kunnen ook erg mooi zijn en heb je net wat meer variatie!

Kettingen of armbanden
Omdat ik armbanden erg leuk vind, maar ze altijd ontzettend in de weg zitten bij het typen en schrijven!

Hakken of platte schoenen
Omdat ik hakken veel mooier vind, maar ik hier vaak niet een hele dag op volhoud, al verschild dit natuurlijk ook weer per hak ;-)

Cowboy laarzen of paardrij-laarzen
Omdat ik ze niet vaak draag, maar ik ze toch wel heel leuk vind ;-)

Xxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten