Zoeken in deze blog

vrijdag 18 februari 2011

Om mij wat beter te leren kennen (6)

Parfum of bodyspray
Omdat ik nog nooit een bodyspray heb gebruikt maar wel iedere dag een parfum. Maar misschien leuk om eens uit te testen..

Lotion of body butter
Hmm.. dat verschilt per merk. Maar de body butter van The Body Shop is geweldig!

Douchegel of zeep
Ik vind het handiger en vaak ook lekkerder ruiken, al moet ik zeggen dat de zeepjes van Lush en The Beauty Bakery er wel erg aantrekkelijk uitzien!

Lush of andere merken
Omdat ik nog nooit Lush in huis heb gehad, maar het ziet er erg goed uit en mijn goede vriendin Roelien heeft het mij ook al eens aangeraden, dus misschien moet ik het dan toch maar eens uittesten..

Krullend of stijl
Omdat ik heel stijl haar heb.. haha.

Xxx

ps. Vanaf morgen komt mijn hele goede vriendin Heleen bij mij logeren waardoor ik weinig op Blogspot te vinden zal zijn, maar ik ben woensdag, uiterlijk donderdag weer terug!

1 opmerking: