Zoeken in deze blog

zondag 13 februari 2011

Om mij wat beter te leren kennen (3)

Jasje of vest
De blazers die nu helemaal terug zijn, zijn gewoon ontzetten mooi! Al kan een goed basic vest natuurlijk ook niet in je kast ontbreken.

Blush of bronzer
Omdat ik vroeger echt een gekleurde huid had, nu niet meer en dat vind ik erg jammer. Op de basisschool werd ik ervoor uitgelachen, maar later realisseerde ik mij dat ik blij mocht zijn met een mooi donker kleurtje. En toen verbleekte ik en het kleurtje kwam nooit meer terug.. de oplossing: Bronzers!

Lipgloss of lipstick
Ik vind een lipstick vaak erg droog aanvoelen. Lipgloss vind ik meestal ook wat frisser staan. Het ontbreekt dan ook bijna nooit aan mijn dagelijkse make-upje.

Eyeliner of mascara
Zonder mascara lijkt je gezicht toch altijd een beetje 'naakt'.

Xxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten