Zoeken in deze blog

donderdag 17 februari 2011

Om mij wat beter te leren kennen (5)

Opi of China Glaze
Van beide merken heb ik helaas zelf ( nog ) geen producten in huis, maar afgaande van de afbeeldingen die ik gezien heb ga ik dan toch maar voor China Glaze voor zijn aparte uitstraling en leuke effecten


Lang of kort
Het verschilt natuurlijk heel erg. Qua haar vind ik het heel persoonlijk. Lang kan mooi zijn, maar bij veel meiden staat kort veel mooier! Hetzelfde geldt voor lichaamslengte. Nagels heb ik dan wel weer liever langer, vandaar deze keuze, maar ook weer niet te lang!


Acryl of natuurlijk
Acryl vind ik uiteindelijk wel vaak mooier en professioneler, maar het is erg duur en groeit uit. Daarbij kun je zelf, zoals ik in mijn how to's laat zien, ook hele mooie creaties thuis bij jezelf maken met 'gewone' nagellak, ook kost dit vaak minder tijd.

Felgekleurd of donker
Poeh, deze is moeilijk! bij basic nagellak vind ik donkerrood toch echt de allermooiste kleur! Maar het is toch altijd leuker als je opvallende nagels hebt waardoor je weer lekker veel complimentjes en opmerkingen krijgt. Donker is natuurlijk toch een beetje 'safe'.

Met nailart of zonder nailart
Ik denk dat ik dit niet uit hoef te leggen, haha!

Xxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten