Zoeken in deze blog

donderdag 17 februari 2011

Robin Hood

Mijn ouders en ik zaten DWDD te kijken. Er werd verteld over een voorstelling in Leeuwarden. Er zouden erg veel BN'ers in voorkomen. Deze speciale show werd opgevoerd omdat de Harmonie ( het theater waar de show gehouden werd ) 15 jaar bestaat. Mijn ouders hebben bijna meteen kaartjes gekocht!
Maar toen werd mijn vader ziek.. Dus mocht ik voor hem in de plaats! Heel vervelend voor mijn vader natuurlijk, maar het was erg leuk! Twee vriendinnen van mij deden de styling van de BN'ers, wat ik al erg indrukwekkend vond, omdat zij dus ook goed contact met de sterren hadden.
Ik moet zeggen dat het een chaotische avond was! Ik had de nacht ervoor amper geslapen en was erg moe. Toen had ik ook nog eens een hele schooldag, meteen daarna Zumba-les en daarna moest ik me in 20 minuten klaar maken voor het avondje theater, inclusief douchen en eten! Dat werd dus een broodje in de auto, haha! Al met al was het erg geslaagd en wat kunnen die mensen zingen! Het was erg indrukwekken en ik zal het niet snel vergeten.





Xxx

2 opmerkingen:

  1. haha, leuk zeg, ik kan alleen de foto's niet zien, maar miss. komt dat nog wel!:D
    liefs,x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik kan de foto's ook niet zien :S, ik vervang ze nog wel, maar Heleen is hier nu, dus dat komt woensdag of donderdag;)

    Xxx

    BeantwoordenVerwijderen